keskiviikko 18. marraskuuta 2009







Uusi Tilda addikti ilmoittautuu ylpeänä ryhmäänne!Tässä hieman taustoistani Tildaajana...En ole koskaan pitänyt ompelemisesta saati pienestä pipertämisestä. Joskus keväällä ystäväni, joka rakastaa kaikkea askartelua ja ompelua ja piperrystä, ja on siinä vieläpä todella taitava, näytti minulle ensimmäisen Tildatyönsä ja -kirjansa. Olin siinä vaiheessa täysin myyty Tildan maailmalle. Olin tosi kateellinen ystävälleni ja ihmettelin, miten joku voi osata tehdä jotain niin söpöä ja kaunista. Ostin valmispakettina kuvan linnunpelättimen ajatuksenani että annan ystäväni ommella sen ja palkaksi siitä hän saisi minulta kaavat ja ohjeet. Kuitenkin siinä kävi niin, että olin niin kärsimätön että päätin yrittää itse. Ompelin ensimmäiseni kokonaan käsin. Sen jälkeen minua ei ole pidätellyt mikään. Välillä on ollut päiviä, jolloin perhe on turhaan odottanut saavansa minun laittamaani ruokaa, kun minulla on ollut Tildaus kesken. Onneksi mies on hyvä ruuanlaittaja..:) Seuraava projekti on pipariukoista kranssi tai girlandi, ja poroja haluaisin tehdä jouluksi.. Tietysti muutama tonttukin haluaisi tulla valmiiksi...

1 kommentti:

Eija kirjoitti...

Kiitos kommentistasi, kyllä sinunkin työsi ovat kauniita. Jotenkin tämä tildailu vie mennessään....