sunnuntai 11. tammikuuta 2009

Kiitos, että sain mahdollisuuden liittyä joukkoon!

Hei, olen uusi täällä!

Jäin sivustoihin koukkuun jo viime keväänä, kun Tildaa esitettiin Tila-ohjelmassa. Näillä Tildan sivuilla olen käynyt melkein päivittäin, katsomassa, mitä uutta on tullut.
En omista digikameraa, mutta jos saan jotain hienoa aikaiseksi, niin eiköhän niistä kuviakin saada. Olen ihastellut täällä upeita juttuja ja minua kiinnostaisi tehdä jokin hahmo. Toistaiseksi olen saanut kirjailtua vain vaivaiset kaksi koristesydäntä, Tildan tapaan. Kodistani on noin 100 metriä Sinooperiin, missä tykkäänkin käydä ihastelemassa Tildaan liittyviä tarvikkeita.

Olen 42-vuotias. Nuoruudessani olen käynyt kolmivuotisen mallipukineompelijan linjan ammattikoulussa, joten neula pysyy hyvin käsissä. Olen aina ollut kiinnostunut kaikenlaisista käsitöistä. Jossain vaiheessa osallistuin aktiivisesti erään askartelukaupan kursseille (mm. himmeli, Sveitsin-nukke ja antiikkinalle). Entisessä elämässä (siis kun asuin vielä ensimmäisen mieheni kanssa) keräsin intohimoisesti käsityökirjoja. Ostin niitä uusina ja wanhoina divarista. Niitä oli kiitettävä kokoelma, mutta ne jäivät jotenkin eron yhteydessä entisen miehen kirjahyllyyn, 10 vuotta sitten.

Tänä keväänä haluaisin alkaa askarrella Tilda-aiheisia kortteja!

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Tilda-aiheiset kortit kuulostavat mielenkiintoisilta!:) Jännityksellä odotan millaisia kortteja meille lukijoille esittelet.

Stina (Nti Näpertäjä) kirjoitti...

Tervetuloa iloiseen joukkoon!! =) Olen vähän kade kun asut siinä sinooperia lähellä!! Olis niin kiva päästä shoppaamaan tilda juttuja ilman nettitilaamista... =)

Hattara kirjoitti...

Tervetuloa mukaan!
Apua, Sinooperiin 100 metriä! Onneksi mulla lähimpään Sinooperiin on 100 km. Jos asuisin yhtä lähellä kuin sinä joutuisin ilmoittamaan työnantajalle Sinooperin tilinumeron, saisi maksaa palkkani sinne! :D

Tanita kirjoitti...

Vaikka uhittelin, että teen kortteja ja ties mitä, en ole juuri saanut mitään aikaan.
Ostin Sinooperista puutarhaenkelipakkauksen. Sain vartalon aikaan, hiukista tuli kamalat, en onnistunut rautalankojen kanssa..... Sain enkelille housut ja nutun. Puuttuu vielä vaatteita, ruusu kädestä.
Enkeli istuu kirjahyllyssä ja odottaa.