maanantai 17. marraskuuta 2008

Joulunpunaisia tyttöjä!



Huh! Kylläpä otti voimille mutta valmista tuli! Enkelityttöön olen kovin tyytyväinen ja hän jääkin kotiimme ilahduttamaan minua ; ) Mekossa kyllä pari ärräpäätä pääsi kun tuo organza ei ollut ihan helpoin aseteltava...

Luistelija tyttö oli eka "vanhan mallin" Tilda hahmo. Aluksi se näytti ihan Joulupukilta kun en ollut vielä laittanut hiuksia ja koristellut takkia. Vähitellen neiti siitä muotoutui ja sai vielä lopuksi pienennetyn mallin luistimet. Harmittaa vain kovasti tuo poskipuna kun tuli sellainen täplä. Olen tosi huono laittamaan sitä....Kertokaa ihmeessä jotain vinkkejä jos on!!! Luistelija-tyttö on menossa tuliaisiksi ystävälleni.

Nyt olis vielä työn alla yksi neitonen ja sitten lähdemmekin reissuun viikoksi ja on pakko vissiin lopettaa nukkejen teko jotta ehtisi Jouluakin laittaa....

4 kommenttia:

Heidi kirjoitti...

Tosi kaunis pari!:)

Ei minusta tuo poskipuna ole huonosti! Mitä väriä käytät poskiin? Minä olen käyttänyt poskiin leimasinväriä ja sillä onnistuu aina:) (ainakin minun mielestä:D)

-TIINA- kirjoitti...

Mä käytän niitä maaleja mitä kerran tuli Country Girl paketissa. Mun mielestä niitä ei saa sopivan verran ikinä...

Mimmarna kirjoitti...

Ihan hyviltä minunkin mielestäni poskipunat näyttää! Eikös luistelijatytöllä pidäkin olla vähän enemmän punaa kun on sellainen reipas talviulkoilija :)
Mulla ei ole vielä hommattuna mitään poskipunaa - käytän vielä huulipunaa :)

Heidi kirjoitti...

Minä ostin ihan sen kasvojenmaalaus- paketin, mut tuota leimasinväriä saa tietty ostaa yksittäinkin, oisko ollu jotain 3 euroa? Se on kyllä helppoa käyttää ja liikaa sitä ei saa laitettua:)